logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

GOSOFT Konektor

Computer Controls je razvio poveznicu između CAD paketa CATIA i SOLIDWORKS i GoSoft ERP sustava

GoSoft je moderan ERP sustav koji omogućava kompletno upravljanje poslovanjem u proizvodnim poduzećima i javnim ustanovama. Dopunjuju ga sljedeći moduli: MES sistem za prikupljanje podataka direktno iz proizvodnje, CRP sistem za kvalitetno planiranje prozvodnih resursa, DMS sistem za praćenje dokumentacije te specijalna rješenja za bolnice (poslovanje ljekarni, ponude, ugovori s odjelima).

Razvijen je unutar tvrtke GOInfo iz Nove Gorice, jedne od prvih informatičkih kuća u Sloveniji koja je rezvila vlastito rješenje za vođenje poslovanja u proizvodnim poduzećima. Za razvoj, implementaciju i podršku korisnicima s teritorija Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije, zadužena je zagrebačka podružnica GOinfoZG.

Vezu između SOLIDWORKS i CATIA CAD paketa i GoSoft ERP sustava može funkcionirati na dva načina: preko ENOVIA PLM sustava, te direktno, za sve one koji ne koriste PLM.

Osnovna prednost implementacija kroz PLM sustav je što on, kako mu samo ime Product Lifecycle Management uostalom i kaže, upravlja kompletnim životnim ciklusu proizvoda, odnosno vodi brigu o tome u kojoj se fazi nalaze vaši proizvodi: check-in, check-out, released, obsolete. Osigurava siguran pristup podacima i omogućuje inovativnost kroz organizirani timski rad na projektima.

GoSoft Konektor je aplikacija, koja direktno, bilo preko PLM sustava, povezuje i sinkronizira podatke koji se nalaze s jedne strane u PLM sustavu ili u CAD datotekama, s ERP sustavom.

Aplikacija je razvijena tako da se prilikom implementacije prilagođava svakom korisniku ovisno o njegovim zahtjevima i načinu na koji je implementiran GoSoft ER sustav.

Glavne funkcionalnosti GoSoft Konektora:

Rad sa tehnologijom pojedinog artikla

  • Ubrzana izrada tehnologije za novi artikl
  • Čitanje i/ili izmjena podataka o postojećoj tehnologiji za određeni artikl
  • Usporedba podataka o tehnologiji u PLM / CAD i ERP sustavu za pojedini artikl

 

Rad sa artiklima

  • Automatska izrada novih Artikala direktno iz PLM / CAD sustava
  • Čitanje i/ili izmjena podataka postojećih artikala
  • Usporedba podataka u PLM / CAD i ERP sustavu za pojedini artikl

 

Rad sa BOM strukturama

  • Izrada nove BOM strukture za novi artikl (dio podataka iz CAD/PLM, dio iz ERP sustava)
  • Izrada BOM strukture za sve nivoe i artikle u CAD / PLM sustav
  • Čitanje i/ili izmjena postojeće BOM strukture za postojeći artikl
  • Usporedba podataka o BOM strukturi u PLM / CAD i ERP sustavu za pojedini artikl

 

Arhiva podataka

  • Spremanje STEP, PDF, DWG, DXF podatka unutar ERP baze

Prednosti koje se na taj način ostvaruju:

  • Procesi se automatiziraju
  • Nema potrebe za ispisivanjem raznih tablica
  • Uklanja se potreba za prelaskom iz jednog sustava u drugi
  • Inženjeri rade svoj posao – konstruiraju, umjesto da prepisuju po tablicama
  • Sinkroniziraju se sustavi koji su logički povezani
  • Onemogućava se umnožavanje istih Artikala i problemi se skladištem, nabavom itd.
  • Smanjuje se mogućnost pogreške
  • Štedi se na vremenu i novcu